Двосторонні комунікації тварин з населенням
28 листопада 2024 10:39 | КиївЗавжди будуть нестандартні ситуації, що виникають з тваринами. Іноді раптово. Непередбачувано. Багато чого, саме завдяки комунікації, можливо вчасно допомогти, виправити, взагалі уникнути.
ПЕТ-ФРЕНДЛІ ОСББ
Окремий маркетинговий «пласт» прикладні дослідження щодо співіснування людей та тварин серед ОСББ. Актуальне та дуже непросте завдання – вдосконалення систем життєзабезпечення багатоквартирних будинків паралельно з існуванням вуличних собак та котів. Для чого ж?, - Запитає цікавий читач. Як відомо, утримання внутрішньобудинкових мереж з підвальними тваринами в ідеальному технічному стані – дуже непросте завдання. Поруч з вигулом домашніх тварин, наявністю вуличних тварин існує багато питань щодо технічного обслуговування житлових будівель, обґрунтованості тарифів, своєчасного вжиття заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій.
Саме на основі спеціальних кейсів та маркетингових протоколів, треба уникати всіляких помилок та порушень у співпросторі людей та тварин. Наприклад, під час проведення відлову безхатніх котів та собак у підвалах, на даху.
До речі, не всюди самоврядні органи виділяють на це бюджетні кошти на проведення операцій зі стерилізації та щеплень від сказу.
ЛОКАЦІЇ ДИНАМІЧНОГО РОЗВИТКУ
Дуже актуальним єфункціонування мережі зооветеринарних центрів поблизу великих міст, профільних комунальних підприємств. Варто брати під особливу увагу безліч слушних рекомендацій та зоозахисних ініціатив. Наприклад, для придбання ветеринарного обладнання, при щорічному перегляді цінової політики. Все це, на якісному рівні, можливе. За участю досвідчених маркетологів від Бога, яскравих фахівців у галузі логістики та державного менеджменту.
У тому числі, для громадських працівників та активістів. Тоді зацікавленість і віддача, безсумнівно, зросла б. В облаштуванні зоокуточками вулиць, парків, скверів, дворів, спортмайданчиків та іншого.
Для багатьох справ, ряду зоооб'єктів ніяк не обійтися без Наглядової ради, перспективних бізнес-проектів, власної програми зоорозвитку тергромади та набуття особливого статусу. Одним словом, доречна будь-яка технічна та інформаційна підтримка, наприклад ветлікарень, зооцентрів, майданчиків для вигулу тварин. У Херсоні, наприклад, є реальний шанс перетворити університетський ботанічний сад на відомий зоотуристичний та науково-просвітницький центр майбутніх власників котів та собак...
Найефективніші, на Вашу думку, PR-інструменти, що використовуються компаніями в різних сферах діяльності. Інструментарій PR широкий і різноманітний: виступ з доповідями на конференціях, участь у конкурсах та фестивалях з питань адопції, робота з пресою та вирішення кадрових питань — перераховувати можна скільки завгодно довго.
КОРПОРАТИВНІ РОЗДУМИ
Варто наголосити: соціальні мережі та радіомовлення істотно прискорюють і взаємодію сторін, і підбиття поточних результатів щодо суспільної взаємодії з громадськістю. Насамперед щодо глибини та ефективності такого співробітництва.
Згадаємо медійні стратегії кампаній. Буває, не враховуються шляхи ліквідації можливого ряду проколів та конфліктних ситуацій, технічні помилки окремих прес-служб, PR-структур.
У внутрішній службовій документації неясно прописані маркери аналітики у посадових інструкціях. Нечітко прописані умови. Наприклад, для заохочення збільшення кількості клієнтури, не зазначені адміністративні і матеріальні покарання за допущені кимось недоробки, форс-мажор.
По-перше, у кожній ситуації спрацьовує свій інструментарний набір. Нескінченні коментарі окремих впливових осіб іноді затьмарюють на екрані роботу відчайдушних волонтерів.
Наявність вдячних відгуків – найвища похвала PR-колегам, на плечі яких покладено непрості обов'язки та високу відповідальність за кожну вуличну тварину.
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Щодо різноманітних зоосайтів. Не берусь коментувати. Їх ККД варто було б збільшити в рази. Як це зробити? Достатньо підвищити їхню впізнаваність, оновити медіабрендинг з використанням лаконічного походу, доступного викладу, застосування ясних та зрозумілих презентацій, роликів. Звичайно ж з відеорядом, оптимальною насиченістю кольору картинки та іншим. Відштовхують від позитивного настрою та сприйняття заїжджені фрази окремих впливових постатей з великим капіталом та сумнівною репутацією.
Не обійтися і без формування Громадської ради з питань зоозахисту для наведення порядку з вуличними тваринами (у складі – зооволонтери, представники галузевих, фінансових, правоохоронних та антикорупційних структур, піарники та інші авторитетні фахівці).
Окремо слід сказати про сприяння у виділенні коштів на проведення операцій зі стерилізації та щеплень від сказу, адже не всюди самоврядні органи виділяють на це бюджетні кошти.
НА ВИЩИХ ЩАБЛЯХ ВЗАЄМОДІЇ
Завжди є над чим працювати майстрам своєї справи – іміджмейкерам. Повноцінно, виважено донести до аудиторії ті конкретні новації та новели, раціональне зерно, на яких зростає авторитет окремих служб, гілок влади та самоврядування.
Звичайно ж, маркетингова діяльність у багатогранному державному полі – це і участь у складі робочих комісій та профільних груп з зоодиджиталізації, у вдосконаленні моніторингу та функціонування інформаційно-аналітичних систем, онлайн-платформ, забезпеченні раціонального освоєння фінансів на стартапи, міжнародні проекти.
Маркетингові знання та підходи вкрай необхідні контролю державних закупівель, комплексного відстеження заплутаних корупційних схем у земельному ринку, затребувані у сферах освіти та медицини, в сучасному самоврядуванні, комплексному дорожньому будівництві. Все це бачиться у різнобічному обговоренні на круглих столах, у громадських слуханнях.
ПРОПОЗИЦІЯ
Які ж нововведення можна запропонувати? Для оперативного інформування про надання ветеринарної допомоги за Програмою ветеринарних гарантій вуличних тварин має працювати контакт-центр. До речі, у разі відмови надати допомогу вуличним котам та собакам, оператор гарячої лінії зафіксує скаргу та допоможе оформити звернення. Або надіслати офіційний лист на електронну пошту au.vog.sgodstacluv@ofni (як мрія, що претендує на реальність) та на поштову адресу Національної служби вуличних тварин.
Таки поглядом поділився про складові національного зоозахисту. Наскільки дієвим буде багатовекторна взаємодія, покаже час…
Фото автора
Автор: Леонід Калиниченко
28.11.2024 10:39
Останні новини «Суспільство» міста Київ
Останні новини «Суспільство» найближчих населених пунктів