Повідомлення Як платникам спілкуватися з податковою через Електронний кабінет?
09 травня 2025 10:54 | Сєвєродонецьк, Луганська областьПорядок функціонування Електронного кабінету та форми Заяв про бажання/відмову отримувати документ через Електронний кабінет затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» зі змінами та доповненнями (далі – Наказ № 637).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.taх.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет необхідно:
- увійти до приватної частини Електронного кабінету.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису;
- обрати режим «Введення звітності». У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити. Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет);
- заповнити форму документа. У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви, натиснувши Перевірити. Після успішного заповнення Зберегти заяву;
- підписати заяву за допомогою кваліфікованого електронного підпису або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису та відправити до контролюючого органу за основним місцем обліку.
Через певний час користувач отримує:
- Відповідь №1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа);
- Відповідь №2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).
Отримані Квитанції можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Відповідно до абзацу першого п. 21 Наказу № 637, платник податків може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет один раз протягом року.
09.05.2025 10:54
Афіша міста Сєвєродонецьк
Афіша найближчих населених пунктів